Varumärken
Sodastream
Soda Stream förändrar företagets symbol och färgpalett. De nya färgerna som lanseras ska symbolisera att göra planeten bättre och är inspirerad av naturen. De primära färgerna kallas ”fresh blue”, ”deep blue” och ”sand”.
Vi fick uppdraget att trycka butiksmaterialet till de ca 7000 försäljningsställena i Sverige, Finland och Norge. Butiksmaterial som t ex pop-up:er, hyllvippor, skyltar, golvdekaler med mera. I samband med bytet av den grafiska profilen la vi upp den nya profilen i Workpile för att underlätta utrullningen till butikerna. Läs mer om Workpile här.
TB Print & Workpile har verkligen underlättat min vardag med att hantera trycksaker till våra ca 7000 försäljningsställen i Norden, säger Veronica på SodaStream Nordic. Nu har jag samlat de flesta av mina trycksaker till ett ställe, d v s Workpile. Det ger mig full kontroll och spar massor av tid. Jag kan även enkelt skapa nya produkter utifrån de prismallar som vi och TB kommit överens om.